Çarşamba, Aralık 09, 2009

Markafoni' de Inglot

Sonunda Markafoni' de gelecek ürünlerde gördüğümden beri sabırsızlıkla beklediğim Inglot ürünleri satışa sunuldu bu sabah itibariyle. Öncelikle şunu söyleyeyim, renkler ve ürünler konusunda biraz hayal kırıklığına uğradım. Sanki (hatta büyük ihtimalle) geçen sezonun elde kalan ürünlerini satışa koymuşlar gibi geldi bana. Sarı jel eyelinerı kim, nerede ne kadar kullanır Allah aşkına?!


Aynı şekilde bronzerların çok da gereği var mıydı kış gününde, bilmiyorum. Şu AMC face blush' tan veya illuminator' dan veya mat serisi rujlardan hiç yok. Yani öyle çok şey beklemeyin.
Yine de farlarda güzel renkler var, birkaç oje alınabilir ve jel eyelinerda da mavi ve yeşil kullanılabilecek renkler gibi. Benim aldıklarım işaretli olanlar, her zamanki gibi markafoni-limango yazılarını yazarken kendim almayacağım şeyleri yazmamaya özen gösteriyorum.

Hala markafoni üyeliğiniz yoksa lacheenorg@gmail.com a mail atabilir veya bu yazıya yorum olarak mail adresinizi yazabilirsiniz. 
görsel kaynak : markafoni

19 yorum:

  1. ay evet, ben de inglot u sabırsızlıkla bekliyodum ve aynen dediğin gibi ben de hayal kırıklığına uğradım. doğru düzgün hiçbişey yok. tek güzel olan farlar için de sipariş vermeye değer mi?

    10 günden aşağı gelmiyo zaten :)

    YanıtlayınSil
  2. sabah ben de merakla gözattım tamamen hayal kırılığı ve güven kaybı bir durum.Fiyasko resmen halbuki yeniyıla özel güzel serileri satısa koysalardı 1 saat içinde tükenirdi yanlış ticari politika:)

    YanıtlayınSil
  3. Ben inglot'un bir farını kullandım ama çok kötü birikme yaptı gözümde bu nedenle başka ürünlerini denemek istemedim ama siyah ojenin çok güzel gözüküyor iyi günlerde kullan Lacheen ;)

    YanıtlayınSil
  4. ben de göz attım fakat cidden almaya değer birşey yok ...

    YanıtlayınSil
  5. *melisa: değil mi ama, valla ben aldım ama dediğin gibi ürünler gelene kadar ne aldığını unutuyorsun.
    *esraca: herhalde çok satılan ürünleri buraya koymuyorlar, biraz outlet gibi bir mantık herhalde. Firmaların düşüncesi sanırım
    *noni: ben başka farlarını da kullanıyorum, öyle birşey yapmadı bende. Ama olabilir herkeste her ürün iyi durmuyor.
    siyah ve lacivert ojelere taktığım için bir de bunu deneyeceğim bakalım inşallah iyi çıkar :)
    *chfahiontrend: evet herkesin beğeneceği şeyler değil maalesef.

    YanıtlayınSil
  6. Bende hayal kırıklığına uğradımm :(

    YanıtlayınSil
  7. İzmit'te Inglot olmadığı için bende heyecanla bekledim ama fazla seçenek yoktu. Bende 1 tane far ve bordo oje aldım. Bronzerda da aklım kaldı aslında ama çok gerekli görmediğim için almadım. Bekleyelim bakalım :D

    YanıtlayınSil
  8. merhaba laçin,
    mail adresim baharswm@hotmail.com referans olarak gösterebilirsen sevinirim.

    YanıtlayınSil
  9. evet ben de cok hayal kırıklığına ugradım hususi outlook'a bile kaydettim! Bu arada Inglot Polonya'da Flomar/Golden Rose gibi. 10 USD'ye 3 farını alabiliyorsun. Giden/Gelen varsa aklınızda bulunsun..

    YanıtlayınSil
  10. pek kayda değer bişi yok :( üzüldüm

    YanıtlayınSil
  11. ojelere bayıldım.acaba baska nerden degisik ve ucuz oje bulabilirim, su ince fırcalılardan falan.tırnaklarıma desen yapmak cok hosuma gidiyor ama o özel fırcalı ojeler hicbir yerde bulunmuyor.
    bende üye olmak istiyorum bu arada
    elcin_yuksel88@hotmail.com
    tesekkürler

    YanıtlayınSil
  12. laçin merhaba,
    ozlemindukkani@hotmail.com, benide referans gösterebilirsen çok sevinirim.
    sevgilerimle

    YanıtlayınSil
  13. *arkadaşlar,
    gönderdim davetiyelerinizi, maillerinize gelmiştir.

    YanıtlayınSil
  14. Elçin Yüksel claires cevahirde renk renk desen yapmak için ince uçlu ojeler var girişte

    YanıtlayınSil
  15. Evet bütün Claire'slerde var. Tabii nasıl kalitede birşey istiyorsun bilmiyorum da, bunlar ince uçlu sadece desen yapmak için.

    YanıtlayınSil
  16. bende uye olmak istiyorum markafoni ye rica etsem benim mailimede davetiyeyi gonderirmisiniz tesekkur ederim
    melike

    melike_asli@hotmail.com

    YanıtlayınSil
  17. laçincim smmmarzu59@hotmail.com mail adresime markafoni davetiyesi gönderebilir misin? şimdiden teşekkürler

    YanıtlayınSil
  18. cnm benm üyeliğim yok
    bana da davetiye göderebilir miisn?
    cinemius@hotmail.com
    şimdiden tesekkürler

    YanıtlayınSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim.

Blogumda durmasını istemediğim eleştiriyi aşan yorumları onaylamıyorum.

lacheenorg@gmail.com adresinden bana ulaşabilirsiniz.