Deri Tayt ve Kürk Yelek

Bu yılın başında hatta yılbaşında kendime bir deri tayt dikmiştim, bu yazımda var. Ama eski bir Burda dergisi kalıbından diktiğim için bazı yerleri bol oldu, çirkinleşti bir kenara attım. Aylar sonra pazarda yine aynı kumaşa rastladım ve yine aldım. Bu sefer azmedip adam gibi bir tayt dikmek istiyordum. Daha önce satışa sunduğum taytlar için kullandığım düzgün kalıp terzimde kaldığı için iş başa düştü; dolaptan eski, solmuş bir taytı bulup, kesip kalıp olarak kullandım. İyi ki de öyle yapmışım cuk diye oturdu.

(Daha önce yazmıştım ama yeri geldiği için tekrar etmekte fayda var, tayt gibi oldukça dar parçalar dikerken mutlaka esnek dikiş kullanın. Artık bütün makinelerde var bu özellik. Esnek dikişte dikiş biraz daha uzun sürüyor çünkü makinenin iğnesi bir ileri bir geri gidiyor. Ama sonuç kesinlikle çok daha sağlam oluyor, benden söylemesi)




Kürk yeleğimi de kullanıma açtım, vatana millete hayırlı olsun :))
Aynı şekilde zincirlediğim botlarımı da.
Ve bir süre önce yaptığım kuru kafalı fularımı da..

Dışarı çıkarken bu bej kemeri de takmıştım ilk başta ama beş dakikada sıktı beni, çıkardım.



Gri Hırka -Peros
Deri Tayt - Benim Üretimim
Çanta- Koton (çok eski)

26 yorum :

  1. Slm lacin bende deri tayt cok seviyorum ama boyum uzun oldugu icin bulmakda zorlaniyorum uzun tayt siparis vermek istiyorum nasil olcak bilgi verirmisin sevgiler.Bu arada cok guzel olmussun.

    YanıtlaSil
  2. Bir de kürk çanta ister bu kombin. Dikersin sennn:))

    YanıtlaSil
  3. gule gule kullan cok yakismis tayt. ve yelek, ve zincirli botlar:) ellerine saglik.

    kuru kafali fulari nasil yaptin acaba onu da paylasabilir misin?

    YanıtlaSil
  4. ur fur vest is amazing! :)

    xoxo

    natalieoffduty.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. Elini degdigin guzellesiyor artik "$ahane" demekten yoruldum :) yalniz benim asil merak ettigim bu fotograflari kimin cektigi? {tripod mu yoksa?} valla pozlar konusunda da kendini cok gelistirdin, takdir ediyorum!

    YanıtlaSil
  6. Taytın da yeleğin de çok güzel olmuş ve sana çok yakışmış. Güle güle giy hepsini. Ama naçizane bir eleştiri de bulunmak isterim ben uzun zamandır seni takip ediyorum hatta bir kalıp yardımı istemiştim senden yardımcı olmuştun eleştirime gelince ben botlarını görsel olarak pek beğenmedim ilk aldığından beridir. umarım eleştirim mazur görürsün:))

    YanıtlaSil
  7. Guzel olmus,ama bacaklari oldugundan daha kalin gostermis.. :)

    YanıtlaSil
  8. Lacinciğim çok şıksın herzamanki gibi.Yeleğin çok güzel.Trendleri seninle takip etmek çok keyifli.Sabah gelir gelmez seninle güne başlamak çok güzel gerçekten.Kocaman sıcacık sevgiyle...

    YanıtlaSil
  9. *mehtap: elimdeki kumaş maalesf yeterli değil, eğer aynısından bulursam size yapabilirim.
    *sesiber: kürk çantalardan çok hoşlanmıyorum ama belki değişik bir model bulursam olabilir :)
    *betul: fular yapımında hiçbirşey yok, sadece kumaşı eninden ikiye katlayıp diktim, düzüne çevirdim. Ben uçlarını açık bıraktım ama makine de çekilebilir.
    *natalie: Thanks a lot, I sewed it up!
    *salıncakta iki kişi: Aynen öyle, 10 sn.lik zamanlayıcı sağolsun :) sağol canım, kendi kendime eğleniyorum işte...
    *zed: tabii ki herkesin zevki farklıdır, saygı duyarım
    *merail: Veya benim bacaklarım kalın, o da olabilir :)
    *pınar: çok teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
  10. Cok güsel olmussun.Fotolar gercekden cok güsel harika pozlar veriyosun.Ayakkabının rengi cok güsel.Seni takip ettiğimden beri gözüm hep pastel tonlara kacıyor:)

    YanıtlaSil
  11. selam! bende dikiş dikmeye başladım iyicesenin yazılarını takip ede ede gaz yaptım ehhehe.eenköyde zihnipaşa pratik kız sanatta çok güzel kurslar var,müsait olana tavsiye ederim.burda dergilerinde elastik kumaşlar için çift iğne dikiş yapın gibi bişey söylüyo,bunu anlamamıştım da,senin kastettiğin dikiş türü mü oluyo acaba.yada zigzag dedikleri şeymidir.

    YanıtlaSil
  12. ay ben senin boyayarak yaptigin seyleri de cok begendigimden mi bilmiyorum niyeyse hazir kumastan diktigini hic akil edemedim:)

    siyah kumasi boyayarak yaptin falan sandim :D

    YanıtlaSil
  13. kombin sana çok yakışmış. Ben hayatımda hiç tayt giymedim:) ama istiyorum edineceğim derhal, benim eleştirim ise saçlarına, alışamadım bir türlü bu kısalığa, bir önceki halini istiyorum. Sevgiyle kal...

    YanıtlaSil
  14. *büşra: teşekkürler. Ben de baya bıraktım pastel tonları en kısa zamanda dönüş yapmalıyım.
    *iremmic: çift iğne esnek kumaşların kenarlarını kıvırmak için kullanılıyor, tshirtlerde olduğu gibi. Esnek dikiş ise makinelerde dikiş uzunluğu ayarlanan yerdeki kırmızı çizgiye getirerek oluşuyor. Dikiş çeşidini de B-C veya herhangi bir harfe getirip zigzag dikişe geçmek lazım.
    *betul: hee fulardan bahsediyorsun, yok kumaş öyle zaten
    *jege: bir süre daha bu halimde kalacağım çünkü ben beğeniyorum, eski halini hiç istemiyorum

    YanıtlaSil
  15. laçincim fuların kumaşı philipp plein astarı :) benim deri montumun içinde mevcut kendilerinden, bazı parçaları burada üretiliyor :) her tasarımında kuru kafayı bir şekilde kullanır kendileri - http://www.philipp-plein.com/ sevgiler..

    YanıtlaSil
  16. *chido: Ahaha, evet!! Ben de diyorum bu desenlerin dizilişi bir yerden tanıdık geliyor bana, bu şifon da asıl astarı bu yazımdaki portföy çantada kullanmıştım. O kurukafalı ve ceylanlıydı. Pazarlar sağolsun :))
    teşekkürler bilgi için.

    YanıtlaSil
  17. Hepsi çok güzel güle güle giy, ayrıca kemersiz daha havalı olmuş :)

    YanıtlaSil
  18. deri taytımı ben de cok severek giyiyorum, çok yakışmış

    YanıtlaSil
  19. ne kadar şıksın. En çok kürk yeleği beğendim. sen yapmışsın harika :)

    YanıtlaSil
  20. Laçin çok cici olmuş trendy olmuş yine.ben senden markafoni davetiyesi rica edebilirmiyim tsk.

    YanıtlaSil
  21. merhaba laçincim bir insan bu kadarmı zevkli olur,becerikli olur birde yaptığı herşeyi kendine yakıştırır pes valla.bugün bütün gün bloğunu gezdim ve projelerine özellikle sana bayıldım.bir yazında beni insanlar çoksoğuk buluyor yazmışsın ama o kadar içten ve sıcak duruyorsunki fotolarda bayıldım.yeni dikimlerini sabırsızlıkla bekliyorum çok bekletme ;))))))))

    YanıtlaSil
  22. Laçincim seni izleye izleye gazı aldım galiba bende bir kürk yelek deneyeceğim. O kadar mağaza dolaştım tam istediğim gibisini bulamadım ya da aşırı pahalıydı ve dediğin gibi dikiş açısından da kolaylığını düşününce falan o paraya yazık diyor insan nese işte bir denesem mi diyorum:):). Bu fotoda da kombin harika olmuş yelek yine gözümü aldı yani...

    YanıtlaSil
  23. *tubiss: kemersiz daha hoş durdu bence de, bunun kürkü çok kalın olduğu için herhalde.
    *kristal küre: teşekkürler
    *jege: öyle maalesef.
    *esra: çok teşekkür ederim, hoşgeldin.
    *dominika: evet ben dikmiştim, teşekkürler
    *ece: mail atarsan bana, çünkü davetiye mail adresine gönderiliyor.
    *smyrnote: normal yelekten hiç farkı yok, hatta pens falan olmadığı için daha bile kolay diyebilirim.

    YanıtlaSil
  24. (mehtap:Slm lacin bende deri tayt cok seviyorum ama boyum uzun oldugu icin bulmakda zorlaniyorum uzun tayt siparis vermek istiyorum nasil olcak bilgi verirmisin sevgiler.Bu arada cok guzel olmussun.19 Kasım 2009 Perşembe 00:14)
    (lacin: elimdeki kumaş maalesf yeterli değil, eğer aynısından bulursam size yapabilirim.)Ilgilendigin icin tesekkurler,istedigim gibi buldum ginatricotda,sevgilerle.

    YanıtlaSil
  25. Laçincim yelek süper durmuş:) Ben senin kadar prof olmadığımdan benimkiler biraz eğreti duruyor:)))) Olsun nazar etmicem çalışcam ben de süper dikiş diken bir insan olucam senden aldığım feyz ile.Bu arada dikiş makinemin sana çokkkk sevgileri var çünkü sen olmasaydın hala kutusunda eskiyor olacaktı:) Canım benim kocaman sevgiler

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim.

Blogumda durmasını istemediğim eleştiriyi aşan yorumları onaylamıyorum.

lacheenorg@gmail.com adresinden bana ulaşabilirsiniz.