Kuaför Mevzuları

Saçımı ilk kestirdiğimde beğenen arkadaşlar kuaförümü sormuşlardı, ben de yerini tarif etmeye çalışmıştım. Ama hiç kart alma alışkanlığım olmadığı için telefonunu falan verememiştim.
Tekrar kestirmeye gittiğimde bu sefer aklıma geldi de kartlarını aldım.

Moda Saç Tasarımı' ndan İhsan Uysal
Mimar Sinan Mah. Aydın Menderes Cad. No:22/B Çekmeköy/İstanbul
Tel : 0216 642 11 22
(Çekmeköy Migros' u geçince yaklaşık 300-400 m sonra sağda kalıyor, veya Madenler tarafından girilirse My Country' yi geçtikten sonra sola devam edince sol tarafta kalıyor)

Bu arada ben geçen hafta koyulaştırdım saçımı, farketmişsinizdir. Loreal Recital Preference 4 - Tahiti rengini kullandım. Kendi rengime döndüm yani.

12 yorum :

  1. Rengi tam olarak ne oluyor saçının?

    YanıtlaSil
  2. *noranıngemisi: sanırım orta kestane

    YanıtlaSil
  3. Teşekkürler, bende renk değiştirme aşamasındayım, bu tarz bir renk istiyorum, deneyelim bakalım :)

    YanıtlaSil
  4. bende geçen hafta saçımı koyulaştırdım...kuaförüm orta kestane oldugunu söylüyor ama bence koyu kestane hatta siyah bnm saçım...bir daha ki sefere kendim boyucam....boya hakkında öneriniz varmı koyu kestane için?

    YanıtlaSil
  5. İyi ki yazdın soracaktım ben de,sitedeki Studio kuaförü sevmiyorum hem işinin ehli olmayan insanlara kuaför teslim etmişler(bi çıt çıtı 1 saatte bi takıyorlar),hem anlamsız pahalı.Üstelik sabah 8 de açıyoruz diyolar,8.20 yi buluyor.Bu iyi oldu yarın gidip bi konuşayım boya için.

    YanıtlaSil
  6. *noranıngemisi: çok ilginç bir renk değil ama benim kendi rengime çok yakın olduğu için seçtim.
    *sıla: Ah ah sorma, oraya bir kere gittim bir daha da gitmem.
    Sen bir dene bence önerdiğim yeri.
    *azra: bence akması için bekle, çünkü evde kendin boyadığında uçları açılmaz sadece dibini açık boyayabilirsin.
    Boya boyayı açmaz, çok kötü olur benden söylemesi.

    YanıtlaSil
  7. bakalım ben de yarıın gıdıcem ıns kendı kuaforume.bu model sana cok yakıstı seker.aklına saglık:)

    YanıtlaSil
  8. bencede bu renk çok yakışıyor sana,benim de saçım koyu kahve , bu renkle boyasam ton farkı olurmu acaba,bide kızıllık varmı içinde..kızıl kahve tonlarını sevmiyorumda :))) güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
  9. Dün akşam gittim.İhsan Bey sağolsun çok ilgilendi,Hem boyattım,hem boncuk kaynak yaptırdım.Sizin yerden bir bayan daha geliyor kısa saçlı dedi,evet o tavsiye etti zaten dedim,nasıl bir bayan dedim,tatlı dilli dedi :)
    tesekkur ederım.1 senedır burdayım gıttıgım en gereksız konusmayan
    kuafor.

    YanıtlaSil
  10. *ozge: sağol canımcım
    *adsız: normalde adsızları onaylamıyorum ama komşum olduğunu tahmin ettiğim için kıyak geçtim :))
    memnun kaldığına sevindim.
    *lafebesi: benim altta bakırlık olduğu için bende çok hafif oldu.
    ama boyanın kendisinin içinde yok sanırım.

    YanıtlaSil
  11. çok hoş olmuş laçin bakırı pek sevmemiştim bu çok yakışmış

    YanıtlaSil
  12. *ece: bu kendi rengim:)) doğal oldu

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim.

Blogumda durmasını istemediğim eleştiriyi aşan yorumları onaylamıyorum.

lacheenorg@gmail.com adresinden bana ulaşabilirsiniz.