Drawing Pad ve Kendi El Yazınızı Font Yapma

Genelde teknolojiyle ilgili çok yazı yazmıyorum ama aşağıda vereceğim linkin ilgisi olanların işine yarayacağını düşünüp yazmak istedim. Bu drawing pad' i (grafik tablet)  kardeşim kendisine aldığından beri gözüm var, her gördüğümde kurcalıyordum. Geçenlerde yine kurcalayınca ödünç almaya karar verdim. Kardeşimin de bu ara daha çok fotoğrafçılık yönünde işleri olunca bana vermeyi kabul etti :))
Baştan söyleyeyim kullanımı çok zor, bir de ben tabii ki çok acemiyim daha tekniklerini öğrenemedim. Elle çiziyormuş gibi değil tam olarak, alışması biraz zaman alacak gibi. Ama olsun, denemesi bile çok eğlenceli.



Bir de bunun üzerine geçenlerde bir site keşfettim, kendi el yazınızı font olarak bilgisayarınıza kaydedebiliyorsunuz. Aslında bunun için drawing pad e ihtiyacınız yok. Sitede ilk olarak size bir şablon veriyor pdf formatında, bunu yazdırıp harf ve karakterlerle doldurup scanner dan geçiriyorsunuz ve site otomatik olarak el yazınızın fontunu oluşturuyor. Bende yazıcı ve tarayıcı olmadığı için pdf dosyasının üzerini drawing pad le yazarak doldurdum. Onu kaydedip siteye yükledim ve el yazımı font haline bu şekilde getirdim.
Ama dediğim gibi henüz drawing pad i kullanmakta acemi olduğumdan çok düzgün fontlar elde edemedim, ileride tekrar denerim artık. Benim yazı şöyle birşey :



21 yorum :

  1. süper en kısa zamanda denemek istiyorum :)
    bakalım benim yazım neye benzeyecek :)

    YanıtlaSil
  2. aa süper laçincim teşekkürler ...sevdim bu işi :) fotolarda güzel ,sende çok güzelsin ...tekrar nice yıllar diyorum kal sağlıcakla...

    YanıtlaSil
  3. Aaa süpermiş...ben böyle bişey oldugundan haberdar ancak adından bi haberdim...google amcaya soralım bakalım ne kadarmış:)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  4. ay bu süper yaaa:D benim elyazıma benzeyen fontlar aramaktan bi hal oluyordum vallahi süper oldu bu=) söylemesi ayıp yazım güzel de nette de kullanmak istiyorum;)

    YanıtlaSil
  5. Süpermiş Laçin.
    Teknolojiyi seviyorum.
    Yakında dokunmatik ekranlı bilgisayarlar çıkacakmı acaba iphone gibi.
    Belkide vardır ama benim haberim yoktur :)

    YanıtlaSil
  6. Süper çöp adamlar çiz dil çıkaran, hatta vampirler çiz, bloga koy :) Nede olsa vampirde olsa insan insandır. Onur'u da çok sevdim yahu ne kafaymış, düğünde kalabalıktan anlamadık tabii kim kimdir mucx

    YanıtlaSil
  7. Muhteşem bir paylaşım.Site önerilerine bayılıyorum.Picnic.comu da sen önermiştin sanırım.

    Nice yıllara bu arada:)

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  8. Benim yazımı kimse görmek istemez herhalde:)))

    YanıtlaSil
  9. Ben de uzun zamandır bu padleri merak ediyordum, alsam diye düşünüyordum, lütfen deneyimlerini biraz daha paylaşırmısın, tam olarak elle çizmek gibi değil derken ne demek istediğini açıklarmısın lütfen
    Sağol :)

    YanıtlaSil
  10. *siu: bence de dene, çok eğlenceli :)
    *nur: teşekkürler
    *girls-on-blog: aşırı pahalı birşey değil bildiğim kadarıyla
    *acemi terzi: bu drawing pad ile değil de elle yazılırsa eminim çok daha güzel olacaktır.
    *mughetto: kesin vardır, ama yaygın değil herhalde.
    *stil direktörü: Ahaha evet de vampir nasıl çizilir ki :)) KArdeşim öyledir, benden daha kafadır :)
    *öykücü: evet onu da ben önermiştim, işe yaradığına sevindim
    *tosbagalar: olsun, en azından senin kendine ait yazın olur
    *gokce: valla benim yorum yapmam çok da doğru değil aslında, bir grafik tasarımcı falan yorum yapsa bu alet hakkında çok daha sağlıklı olur. Ben daha doğru düzgün ayarlarını bile yapamadım.
    Elle çizimden farkı kaleminin hassasiyeti değişik biraz, ama dediğim gibi ayarları var ama ben yapamadım daha.

    YanıtlaSil
  11. süüpermiş ben bunu hep scannerda yapıoodum baya pratık ona gore...

    YanıtlaSil
  12. Aa-aa ! Tam da bugün kocama almıştık cici bir wacom, ben de oynadım uzun bir süre, yazdım çizdim kendi çapımda :D Bahsettiğin siteye de hemen göz atıcam, tabi önce sıramın gelmesini beklemem lazım :D Bi hevesini alsın eşim ^^

    Becerebilirsem blog için çok hain planlarım var :D

    Bu arada ödünç de olsa, güle güle kullan demeden geçemicim :D

    YanıtlaSil
  13. Paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  14. Harika :)
    Eşime de aldık bu tabletlerden geçen ay filan..O da resim yapıyor. Süper birşey :)

    YanıtlaSil
  15. Site tavsiyesi için teşekkürler..

    YanıtlaSil
  16. selam laçin... gittigidiyorda marc jacobs çantalarım ve chanel tarzı çantalarım yayında... satıcı adı:sk_nur bilginize... sevgilerimle

    YanıtlaSil
  17. Wacom tablet hayatımın aşkı benim yaa:P Ne zaman sevgilime gitsem ortadan kayboluyorum, nerdeyim; pcnin başında bununla resim çiziyorum ( sevgili sevgilim grafik tasarımcısı olduğu için bi sürü şirin çizim programıda var)!

    Bu arada el yazısını font yapma fikri çok enteresanmış. Ödevleri bilgisayar çıktısı olarak isteyen hocalarıma ödevlerimi öyle teslim etsem dumur olmazlar mı:))

    YanıtlaSil
  18. Öncelikle biraz geç oldu ama doğum günün kutlu olsun Laçincim.
    Seninde yazdığın gibi tablet ler süper şeyler özellikle çizim yapanlar için, benimde var, tasarım yaparken kullanıyorum ama hala alışamadım açıkcası.Yorumlardan anladığım kadarı ile merak edenler için tabletlerden en iyi markalardan biri Wacom Bamboo. Bir sürü çeşidi var inceleyebilirsiniz. Çok profesyonelleri tabi ki çok pahalı ama 100 ila 200 arasında normal kullanımlar için başka markalarda bulabilirsiniz. Vatan Computer, Media Marknt fln vardı ;)

    YanıtlaSil
  19. laçin çok sağol,eğlence çıktı bana..hemen kendi fontumu yaptım :)herkesinde çok hoşuna gitti
    :)

    YanıtlaSil
  20. Sitenin ücretli oldugunuda söyleseydin keşke o kadar ugraştım sonra benden kod filan istedi birde bana kredi kartı seçenegi sundu o da olmadığı için ödevimi daha kısa sürede yapıyım derken 2.30 saat kaybetim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 3 sene önce ücretsizdi, yani ben bu yazıyı yazdığımda.

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim.

Blogumda durmasını istemediğim eleştiriyi aşan yorumları onaylamıyorum.

lacheenorg@gmail.com adresinden bana ulaşabilirsiniz.