Yeni Diktiğim Bebek Elbiseleri


Bu yazımda fotoğrafı olan Carter' s leopar elbise bana ulaştığı gibi hemen kalıbını çıkarmıştım. Özellikle kolsuz modellerde kalıp çıkarmak çok kolay. Ön veya arka ortayı katlayıp kağıdın üzerine koyuyorum, etrafından çiziyorum. Kalıbını almış oluyorum.


Kırmızı üzerine siyah büyük puanlı kalın penye kumaştan (daha önce burada kullanmıştım) bir şort salopet yapmak istedim. Bunun için üst kısmı kalıpla aynı tutup robadan altını bir şort kalıbıyla değiştirdim. Şortun paçalarına zigzag dikişle lastik diktim. Omuzlara ilik açıp düğme diktim ve robaya siyah kadife kurdele ekledim.

Bir de gri yine kalın penye kumaştan sarı penyeyi astar olarak kullanıp bir elbise diktim. Bu kalıpla aynı modelde oldu, sadece omuzlara ilik-düğme yerine cırt bant ekledim. Cırt bantların dikişleri gözükünce de o kısımları süslemek istedim. Yine aynı gri kumaştan çeşitli boylarda yapraklar kesip üzerinden serbest dikiş ayağı (yorganlama ayağı) ile dikişler geçtim.


37 yorum :

  1. haha fena bunlar özellikle puantiyeliyi hemen hayal ettim bile:)

    YanıtlaSil
  2. çok şeker olmuş ikiside..Güzel günlerde giysin Nil bebek..

    YanıtlaSil
  3. Bayıldım resmen. Prenses Nil çok şanslı. Nesibe

    YanıtlaSil
  4. sizin evi ilerde merak ediyorum:)iki süslü hanım dolaplara sığmayacaksınız:)ellerine sağlık yine harikalar yaratmışsın.çok şirinler.güle güle güzel günlerde kullansın miniğiniz.sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. İkisi de süper ama kırmızıya bayıldım. güzel gübler giyinisin inşallah.

    YanıtlaSil
  6. Çok güzeller Laçinn.. Bebek kıyafeti dikmek zor denir bir de, hazır gibiler.. Ellerine sağlık.. Ne sevimli olacak kimbilir ;)

    YanıtlaSil
  7. Wooow muhteşem!! Özellikle kırmızı hazır gibi duruyor.. Ellerinize sağlık :))

    YanıtlaSil
  8. çokk cici ve güzeller bayıldım (:

    YanıtlaSil
  9. harıkalar yaratıyosun nıl bebek senın ıbı bı anneye sahıp olacagı ıcın cok sanslı

    YanıtlaSil
  10. harikalar yaratıyorsun laçin yaa:)valla hazır gibiler aynen.
    belkıs

    YanıtlaSil
  11. kirmizi puantiyeli olanla tam bir ugur bocegi olacak:) super olmus eline saglik, gamze

    YanıtlaSil
  12. ELBİSELERE BAYILDIMMMMMM ÖZLEM ÇELİK KIRCA

    YanıtlaSil
  13. Çok güzel bunlar ellerine sağlık.Kırmızı puantiyeli çok şirin özellikle,güzel günlerde giysin nil bebek.Kumaşın varsa birde şapka diksen puantiyeliden çok şeker olur:)

    YanıtlaSil
  14. Uğur böceği bir harika,Ne şanslı bir kız Nil :)

    YanıtlaSil
  15. Ay ne kadar guzeller! Hemde kendin dikmissin keske bende dikebilsem :((

    YanıtlaSil
  16. eline sağlık çok güzel olmuşlar bayıldım:) güle güle giysin nil hanım

    YanıtlaSil
  17. ben de kırmızılı olana bayıldım, yiğenime dikmek için kumaşları çıkarmıştım önüme zaten.. ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  18. ÇOK TATLILAR BAYILDIM BAYILDIM..ellerine sağlık çok şirin olmuş

    YanıtlaSil
  19. harika elbiseler

    YanıtlaSil
  20. Çok şirin olmuş bunlar emeklerine sağlık. Annesinin yağtığı bu kıyafetler eminim satın alınanlardan daha çok yakışacaktır.

    YanıtlaSil
  21. Merhaba; bi'kaç saat önce bu giysinin benzerini H&M'nin sitesinde görüp çok beğenmiştim. Dikilebilir diye düşünmüştüm çok şirin, uğur böceğine benziyor; siz önce davranmışsınız ellerinize sağlık, güzel olmuş..

    Not:yorumlara foto eklenemiyor galiba, eklense o elbiseyi de göstermek istiyordum. Merak edenler için bu linkten görüntülenebilir:

    http://www.hm.com/tr/#/holiday2010/

    İyi günler..

    YanıtlaSil
  22. Laçinnnnn duy dsesimi.Kızım var 3 aylık.Dikmiş olduğun puantiyeli elbiseden diktirsem olurmu sana.Yazın kızıma bende giydirmek istiyorum :)) Senden cvp bekliyorum miniğim için.Teşekkürlerr.
    Elif.

    YanıtlaSil
  23. Kırmızıya bayıldım, ellerinize sağlık.
    Bir de siyah rugan pabuç olursa bayılırım.
    Sağlıkla giysin inşallah.

    YanıtlaSil
  24. harika olmuş bunlar , bayıldım laçincim.

    YanıtlaSil
  25. Lacincim bu elbiselere bayildim. Nil dogmadan daha Nil'i moda oncusu yapacaksin tasarimlarinla.

    YanıtlaSil
  26. Aaa süper olmuş özellikle puantiyeli olana bayıldım:)

    YanıtlaSil
  27. Uww puantiye aşkına !
    Nasıl bi güselliksin sen öyle :)

    YanıtlaSil
  28. Şu uğur böcekli olan şapka ister Laçin, çok şirinler. Nil tam bir şans meleği.

    YanıtlaSil
  29. Kırmızı siyahlı çok güzel olmuş. Bayıldım :)

    YanıtlaSil
  30. ikisi de çok güzel olmuş
    iyi günlerde giysin

    YanıtlaSil
  31. Özellikle kırmızı olana bayıldım.Güle güle giysin.

    YanıtlaSil
  32. laçincim ellerine sağlık çok ciciler, kızına da pek yakışacaklar eminim:)

    benim blogrollumda görünmüyosun... uzun zamandır bloguna girmediğini, post yazmadığını sanıyodum. hatta doğum yaptığını düşünmüştüm:) bu gün tesadüfen uğradım ki bi sürü yazı yayınlamışsın. ama nası bi sorun varsa yeni yayınların benim blogrollda görünmüyo. daha önce benzer bi sorunu hayat ressamıyla yaşamıştım ama düzeltebilmiştim. şimdi ekle kaldır yaptığım halde sorun düzelmedi. bu konuda ne yapabilirim fikrin varsa, paylaşırsan sevinirim:) sevgiler

    YanıtlaSil
  33. bebek hazırlıkları çok güzel ellerine sağlık, sağlıkla kullansın bebiş;)
    (google reader da dün bir sürü postun arka arkaya geldi ama sayfanı bir türlü açamamıştım, bir gariplik var ama neyse bugün açıldı nihayet:) )

    YanıtlaSil
  34. ayyy,çok güsel bunlar,insanın bebek olası geliyor,güle güle giyer insaşşal bebeğiniz,sevgiler :)

    YanıtlaSil
  35. maşallah çok güzel şeyler dikiyorsunuz hepsini çok beğendim hele bu bebek elbiseleri çok sevimli Allah analı babalı büyütsün inş iyi günlerde giysin.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim.

Blogumda durmasını istemediğim eleştiriyi aşan yorumları onaylamıyorum.

lacheenorg@gmail.com adresinden bana ulaşabilirsiniz.