Pazartesi, Nisan 26, 2010

Kısa Bir Tatil Dönüşü

Ben yine gittim, yine geldim.
Bu sefer biraz apar topar oldu, son güne kadar gidemem diye düşünmüştüm işlerimden dolayı. Ama ayarlayabildim, cuma gününden Assos' a gittik. Temiz hava alıp, gezip dolaşıp döndük.
Aslında bu tatilin amacı eşim ve abisinin balık adam hayalini gerçeğe dönüştürmekti. Üç saat suda kalıp bir çöpçü balığından başka bir balık göremeseler de daha ilginç bir şey görmüşler: büyük bir deniz kaplumbağası.
Acaba Caretta Caretta olma şansı var mı, Assos' a kadar gelirler mi?

9 yorum:

1. hehe şu fotoya bakarak tatilin en çok senin için güzel geçtiği sonucunu çıkardım :D

YanıtlaSil
  2. Laçin yok gelmediler:P çünkü dün İztuzu Plajına giderken Dalyan kanalında biz besledik onları

Tur rehberinin söylediğine göre 2 adet varmış TR'de isimleride AliOsman ve Ayşe çok şekerlerdi.
    size selam ederler:))

YanıtlaSil
  3. Blogunuzu sessiz sessiz takip ediyordum...
    H.sonu bende assostaydım. Hatta Kadırgadaydım ki muhtemelen eşinizin daldığı yer orası. Köyde gezerken de birini size benzettim, aklımdan geçirdim size ne kadar benzediğini :))
    şimdi geldim ve sabah gördüğüm ilk post h.sonu assosta olduğunuz ..tesadüfün böylesi :) kimbilir eğer gittiyseniz belki de sizdiniz..
    kolay gelsin

YanıtlaSil
  4. Offf offf offf nasıl kıskandım seni..Benim memleketime gitmişsin :)) Ben taaaaa Van' da yaşıyorum işim gereği :)) Keşke daha çok fotoğraf ekleseydin..

5. *hesionka: :)) Bence de.
    *tuku: Bu tekmiş zaten, belki de yolunu kaybetti diye düşündük.
    *blue: Ayvacık köyünde görmüşseniz ben olabilirim :)) Kadırga' ya çok yakın yazlık doğrudur. Sevgiler.

6. ne mutlu sana.
    benimde böyle bir deniz kenarı yapıp gözlerimi ve beyinimi dinlendirmeye çok fazla ihtiyacım var.beniz kaplunbağalarını değişk bir ilgiyle çok severim ama caretta caretta'yla onlar ayrı mı bilmiyordum.

7. Eşinin gördüğünü caretta olabilir :)) Bu linkte oralarda görülebileceği gözüküyor zaten..

Ben Fethiyede her mevsim bir kaç kere denizde ve kıyıda görüyorum benim gördüklerim en az 80-90 kg falan oluyorlar.. Eşin resmini görse anlar caretta olup olmadığını..

YanıtlaSil
  8. Ayvacık' ın köy olmadığını belirten yorumum kayda değer bulunmadı herhalde..Neyse çok da önemli değil aslında..Böylelikle anlıyoruz neyin ne olduğunu..
    Belirtmeden geçemiycem amacım saldırmak değildi...

9. *sihirli eller: Senin için de gitmiş olayım o zaman.Benim de çok bilgim yok Caretta'larla ilgili aslında. Deniz kaplumbağası olması yeterli :)
    *asortik krep: Göstereyim fotoğrafını, bakayım tanıyabilecek mi
    *ordinalist1717: Üstteki yorumunu şimdi görüyorum ben, herhalde diğer arkadaşlara cevap yazdıktan sonra onaylamış olmalıyım.
    Evet Ayvacık köy değil, yanlış yazmışım, Ayvacık köy içi yazacaktım. Başka bir yorumun da mı vardı bununla ilgili?

YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim.

Blogumda durmasını istemediğim eleştiriyi aşan yorumları onaylamıyorum.

lacheenorg@gmail.com adresinden bana ulaşabilirsiniz.