Cumartesi, Ağustos 22, 2015

Hızlandırılmış Bozcaada Turu

Bu seneki Assos tatilinin arasına küçük tatilcikler sıkıştırdık ve sanki haftalarca tatil yapmış gibi çok yer gezmiş olduk. İlki önceki yazılarımda da görebileceğiniz Midilli gezisiydi, diğeri ise hızlandırılmış Bozcaada turu :)
Daha önce Bozcaada' ya gitmiştim ama denize girmek de gezmek de pek mümkün olmamıştı. Bu sefer adayı iyi bilen arkadaşlarımız sayesinde kısa zamanda birçok yerini görmüş olduk.

Bozcaada' ya Geyikli' den feribotla geçiliyor ve Assos' tan yaklaşık kırk dakikada feribota vardık. Günü tam olarak değerlendirmek için üç yerde denize girdik. İlki Habbele Koyu' ndaki Mitos Beach' ti. Gittiğimiz tek tesisti, herhalde son da olacak. Afilli isimler koydukları normal fast food yemeklerini kağıt tabaklarda servis yapıyorlar ve o kaliteye çok pahalı geldi bize. Soğuk deniz sevdiğimiz halde suyu bize bile soğuk gelse de (gerçi çocuklar için hiç sorun değildi, hemen atladılar) müthiş berrak denize girmemek ayıp olurdu :)
Sonrasında Beylik Koyu' na gittik. Karaya çıkan gemiyle meşhur olan koy oldukça bakir, deniz yine süperdi. Bir de Akvaryum Koyu' na uğradık. Yine güzel deniz ama burası oldukça küçük ve kalabalıktı. Hafta sonu olduğu için Ayazma' ya uğramayı düşünmedik bile.

Akşam ise önce yel değirmenlerinde biraz manzara izledik, sonra merkeze indik. Alishiro' dan ekmek aldık, Velidede' de reçel tattık. Son olarak akşam yemek yiyip o gece arkadaşımızın bağ evinde kaldık.
Rehberlikleri ve ev sahiplikleri için Aslı ve Ömürden' e ve oğulları-kızımın arkadaşı Ata Emir' e teşekkürü bir borç bilirim :))