Cuma, Eylül 25, 2009

Outletim.com Alışverişi:Bagie Bag ve Andy Warhol



Çarşamba günü ezqi' nin yazısında outletim.com' da Bagie Bag ürünlerinin indirimli satıldığını okumuştum. Bagie Bag yetkilisi Senem ile Edoş' un bu yazısında bahsettiği çantayı alırken bizzat tanışmıştım ama kendisinden alışveriş yapmak kısmet olmamıştı. Sonra Bilun da bu yazısındaki çantayı aldı, onu da yakından görmüştüm.
Nitekim bu sefer sadece bakmakla kalmadım, indirimli fiyatını görünce bir tane de sipariş ettim. Gördüğünüz gibi çantaya ilk baktığınızda kağıt gibi görünüyor ama kesinlikle kağıt değil. Bu malzeme biz mimarların ve inşaat sektöründe çalışanların yakından tanıdığı Tyvek adlı malzeme. Şöyle diyeyim bu ürün cephede ve çatıda kullanılıyor; yani su geçirmesi, yırtılması mümkün değil.



Outletim.com' da başka şeylere bakınırken bu tshirtü gördüm. Andy Warhol'un eseri olması almama yetti zaten :)) Aslında ürün Pepe Jeans' in. Tshirtle beraber iki tane de kitapçık geldi; biri izin sertifikası gibi birşey, diğeri ise Andy Warhol' un çeşitli çalışmalarını içeriyor. Yani benim için hazine bunlar.
Hatırlarsanız bu yazımda Andy Warhol' un Treasures adlı kitabından bahsetmiştim.
Son olarak da Outletim.com' un hızından bahsetmem gerek. Çarşamba günü verdiğim sipariş perşembe günü (yani dün) elime ulaştı. Üstelik kargo da ücretsiz.
Not : Tshirt' ün bedenine XL yazmasına rağmen gerçek bedeni M gibi birşey çıktı.
Aslında bol tshirt sevsem de, Andy Warhol aşkına katlanacağım :))

20 yorum:

  1. Andy Warhol, kıymet verdiğim şahsiyetlerden biridir :) Güle güle kullan Laçin'cim. Özellikle t-shirtü çok beğendim.

    YanıtlayınSil
  2. Bende ilk gördüğümde bozuldum sordum Senem'e ama sağolsun hediye yeni bir çanta daha verecekmiş bana. Bu arada t-shirt süper cidden

    YanıtlayınSil
  3. *trendsandshopping: değil mi Andy Warhol önemli bir adam.
    *stil direktörü: tabi canım verir Senem, ben atlayacağını hiç düşünmüyorum. Sonuçta hepimiz ilk sende gördük.

    YanıtlayınSil
  4. Güle güle kullan Lacin,bende de bagie-face var çok memnunum:)T-shirtüne de bayıldım bu arada.

    YanıtlayınSil
  5. İyi günlerde kullan. Bagie Bag çantasının dokusunu bende çok merak ediyorum. bi bakıcam outletim.com'a.

    YanıtlayınSil
  6. *moda gezegeni: face zaten efsane oldu :)) sen de güle güle kullan.
    *hayat: açıkçası hiç bilmeyenler için malzemenin kağıttan farkı yok. Ama kağıt değil, bir de buruşturunca çok daha iyi oluyor.

    YanıtlayınSil
  7. çook güzeller laçincim güle güle kullan..

    öpüldün,
    MC

    YanıtlayınSil
  8. 2si de çok cici, ama çantaya özellikle bayıldım çünkü üzerinde çok cici bir kedi var:), güzel günlerde kullan.

    YanıtlayınSil
  9. ben seninkini de çok beğendim zaten kedi hastayım çok güsel bir seçim olmuş güle güle kullan :)

    YanıtlayınSil
  10. Güle güle kullan:)
    Tişörtü de çok çok çok beğendim harikaymış ben de bayılıyorum Andy Warhol'a onu da güle güle giy(buarada ablamla yaşıtsınız o yüzden sana nasıl hitap etsem bilemiyorum hiç ya:))

    YanıtlayınSil
  11. t-shirt'e bayıldım bende.)güle güle giy ve kullan

    YanıtlayınSil
  12. Güle güle kullan çantada da benim favorimi seçmişsin bu arada ben tshirte bayıldım ama kalmamış galiba :(

    YanıtlayınSil
  13. *ırazca: çok sağol canım
    *smyrnote: aslında kedilerin gerçekleriyle pek iyi değildir aram ama figürünü seviyorum :)
    *poh poh perisi: teşekkürler
    *ezqi: teşekkür ederim.
    istediğin gibi hitap edebilirsin :)
    *miss beril: çok teşekkürler
    *z fashion: olabilir, büyük ihtimalle bunun bedeni yanlış basılmıştı zaten.

    YanıtlayınSil
  14. T-shirt agzimi sulandiriyor:)

    YanıtlayınSil
  15. ıkısıde cok guzel gule gule kullan :))

    YanıtlayınSil
  16. gecenlerde bir aviZe tasariminda adini duymustum bu tyvek denen malZemenin. nerden bulunur diye merak ettiysem de cok arastirma yapmaya firsatim olmamisti. haZir yakindan taniyan birini bulmusken sorayim dedim, nerden nasil bulunur bu tyvek?

    YanıtlayınSil
  17. *yaprakela: teşekkür ederim.
    *ozlemakin: sanırım öyle "ben bundan bir metre alayım" diyebileceğin bir malzeme değil. Türkiye'ye Dupont getiriyor, şu adres de: www.reha.com.tr distribütör adresi.

    YanıtlayınSil
  18. merhabaaaa,gogıla bagie çanta yazınca çıktınız.acaba
    1- bu çantaların kullanışı nasıl memnunmusunuz,
    2-alanlar "kağıt bu"deyip geri veriyormuşda"
    3-gerçekten çok şey konulabiliyormu,ben çok şey koyarım çantama mesela
    4-ve kaça aldınız acaba sorması ayıp ama bende alıcam kazıklanmayayım diyorum.
    çok sevdim blogunuzu iyi günler
    gizem

    YanıtlayınSil
  19. *gizem: Çantanın malzemesini bilmeyenler tabii kağıt zannediyorlar ama değil aslında yırtmanız mümkün değil ve küçük bir çanta da değil, orta boy diyebilirim.
    Fiyatı 39.90 gibiydi Outletim.com da ama artık satılmıyor. Bagie Bag' in kendi sitesinden alabilirsin sanıyorum.

    YanıtlayınSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim.

Blogumda durmasını istemediğim eleştiriyi aşan yorumları onaylamıyorum.

lacheenorg@gmail.com adresinden bana ulaşabilirsiniz.