Mercan Rengi Şal-Batik Boyama

mercan_sal1

Bir önceki yazımdaki kumaşı uzun bir şal yaptım. Kumaşı daha önce kullanmıştım ve az kalmıştı. Ben de uç uca ekleyip diktim ve beş dakikada mercan renkli bir şalım oldu.
Dün gece çıkarken de hemen taktım boynuma.
Kıyafetin çok özelliği yok, renksiz giyinip sadece şal ve aynı renk hırka aldım.
Beyaz Tshirt-Boyner
Jean-Collezione (yeni, 25 TL'ye düşmüştü. Arada böyle mağazalara bakmak lazım)
Ayakkabılar-İnci
Çanta-5 senelik (Bahçeşehir Pazarı)
Kemer-Ben yapmıştım
Hırka-Mango
Bu arada dün saçımın uzadığını farkettim. Alttaki fotoğraflardan da anlaşılacağı üzere saçımı sardım ve dalgalı yapabildim!

mercan_sal2

Marilyn Monroe' nun kömüre düşmüş hali oldum, he he :)

19 yorum :

  1. Çok güzel olmuşsun yine Laçincim. Ben de taktım bu mercan rengine, bir elbise istiyorum ama bulamıyorum. En son arabadayken bir mağazanın vitrininde gördüm, vaktim yoktu, ertesi gün gittim satılmış, başka renkleri vardı. Azimliyim ama bulucam.

    YanıtlaSil
  2. şalın rengi çok hoş :) eline sağlık... yüzük de yakışmış!

    YanıtlaSil
  3. ne yakışmış yanık tene çok yakışır zaten mercan
    kotta süpermiş güle güle giy

    YanıtlaSil
  4. Lacincim bir suredir sessiz sedasiz takip ediyorum seni; ne becerikli kizsin walla tebrik ediyorum. Bu kombinin de cok hos.

    YanıtlaSil
  5. kotun biçimi şal ve hırkanın rengi harikaa...
    saçının önünü nasıl yaptın ki ben yapamıyorum öyle bi türlü:(

    YanıtlaSil
  6. cnm sana en kısa sürede sana mercan bileklik hediye ediyorum.mercan salına yakısır:)

    YanıtlaSil
  7. Beraber aldığımız kot değil mi bu? Ordakinden daha güzel olmuş canım saçlarınla da oynama bir süre bu renk güzel bak.

    YanıtlaSil
  8. *ebruli: teşekkür ederim.
    *gözde: valla renk bulamazsan böyle boyayabilirsin. Ama genelde çekiyor kumaş ona göre bak.
    *caramel macchiato: teşekkür ederim, bu ara yüzüklere taktım da.
    *hersheyler: kışın da seviyorum aslında bu rengi ama gerçekten yanık tende daha güzel duruyor.
    *pirlanta kutusu: çok teşekkürler.
    *ezqi: bir ara anlatırım saçımı nasıl yaptığımı
    *daisy design: :)) sağol canım
    *stil direktörü: evet canım o. Ah beyazlar çıkmasa oynamayacağım zaten, bu garnier kapatmadı sanırım

    YanıtlaSil
  9. ben rujunuzun numarasını merak ettim :))

    YanıtlaSil
  10. marka ve numarasını yani :))

    YanıtlaSil
  11. *simge:valla bu lipgloss şeklinde Joy adlı dergiden çıkmıştı, markası da Joy :))

    YanıtlaSil
  12. Laçincim bu renk çok yakışmış birde yanık tende süper.Yine çok şık olmuşsun.

    YanıtlaSil
  13. cok tatlı olmussun yine... fark ettim de senın bu huyunuda cok sevdımı.. cok luks pahalı sadece markasına para verenlerden degilsin modanın marka olmadını her seferınde sende goruyorum..cok sevdim seni!

    YanıtlaSil
  14. YİNE SÖLÜYORUM SENİ KISKANIYORUMMMMMMMMMMMMMMM:)

    41 BUÇUK MAŞALLLAHHHH DİYEYİMDE NAZARIM DEĞMESİN....

    YA BEBEK DÜŞÜNMÜOMUSUN LAÇİN.....

    NE ALAKA DİMİ:)

    YanıtlaSil
  15. ya herşey çok harikaa ya ama ben saatine bayıldım hangi marka yaa dockers mı one benzer görmüştüm fotoda net göremedimde

    YanıtlaSil
  16. selam arkadaşlar.bende bir hata yaptım çamaşır makinasında motumu boyadım,ancak makinadan boya çıkmıyor.elbise yıkarken siyah renge dönüşüyor elbiseler.sanırım makinanın biryerlerinde boya kalmış.nasıl çıkarabilirim,başına gelen veya bir yolunu bilen varmı.acil yardım ve yönlendirmelerinizi rica ederim.
    mert...

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim.

Blogumda durmasını istemediğim eleştiriyi aşan yorumları onaylamıyorum.

lacheenorg@gmail.com adresinden bana ulaşabilirsiniz.