Pazartesi, Ağustos 24, 2009

Hint İşi Elbise



Bir önceki yazımda bahsettiğim gün dışarı çıkarken yeni aldığım hint işi elbisemi giymiştim. Hint kumaşlarının muadillerini maalesef her yerde bulmak mümkün değil. Bir elbise için model kadar kumaş da önemli olduğu için bulamadığım kumaşları elbise olarak görünce alıyorum tabi ki.

Elbise-Hint ürünleri satan butik
(Bağdat Caddesi' ndeki Body Shop'u geçince sokağın karşısındaki pasajda)
Küpe-Bakırköy'deki bir pasajdaki gümüşçüden, eski.
Gladyatörler-Queen Bee
Portföy Çanta-Ben yaptım
Gözlük-Mango


18 yorum:

  1. Her zamanki gibi çok şıksın cnm.. Çokta tatlı gözüküyorsunuz :) Çantalardan da yapmaya başlasanda artık bizde alsak :)

    YanıtlayınSil
  2. kombinin gerçekten de süperdi. bayıldım :D

    YanıtlayınSil
  3. çok şekersiniz beni sizi tanımadan çok sevdim bir arada üçünüzle tanışmak istiyorum ismim zerrin..... mail adresim kzerrink@gmail.com ve zerrin@vicem.com.tr

    YanıtlayınSil
  4. tek kelimeyle şahane olmuşsun!!

    YanıtlayınSil
  5. ben bu kıyafetleri birebir gördüüm resimdekinden bile güzeller zevkli arkadasım bnmmm

    YanıtlayınSil
  6. herzamanki gibi çok şirin olmuşsun çantana bitiyorum..elbisen süper harikasın

    YanıtlayınSil
  7. Siz çok iyi bir üçlü oldunuz.Allah bozmasın altın kızlar gibisininz valla.Takip etmek de çok zevkli sevgiler canım..Bu arada işle ilgili bir gelişme varmı diyede merak ediyorum.sevgiler..

    YanıtlayınSil
  8. Çok çok yakışmış cidden bunu tüm samimiyetimle söylüyorum çok hoş olmuşsunuz.Hint aksesuarlarına ve giyimine karşı oldukça sempati duyuyorum.Butiğin adresi hakkında biraz daha geniş bilgi verirseniz çok sevinirim :)

    YanıtlayınSil
  9. *siu: teşekkürler. Çantalardan yapıyorum, dükkana ekledim zaten.
    *hesionka: sağol canım, o senin güzelliğin
    *zerrin: teşekkürler, inşallah.
    *syhn: çok teşekkür ederim.
    *özge: canım, çok sağol.
    *moda-yemek tarifleri: çok teşekkürler
    *nehircce: sağol canımcım. Maalesef henüz bir gelişme yok.
    *zilandilan: Butiğin adresini vermeye çalışayım: Bağdat Caddesi'nde Claire's ve Body shop var onların yanından yürüyün. Köşeye geldiğinizde zaten karşınızda pasajı göreceksiniz, başında bir eczane olması lazım. Pasajın içinde soldaki dükkan. İsmi Şefika Butik olabilir, yazmıyor.

    YanıtlayınSil
  10. Kıyafetinize bayıldım, çook yakışmış hem de. Sevgiler.. :))

    YanıtlayınSil
  11. çok güzel elbisen bayıdım :)
    gözlüklerin de. çok tatlı olmuşsun.

    YanıtlayınSil
  12. Laçin maşallah çok tatlı olmuşsun. Önceki yorumlarımın birinde sarı saçlı halini beğendiğimi yazmıştım ama fikrim değişti bu halin daha güzel. Lütfen saçının rengini değiştirme :)

    YanıtlayınSil
  13. *nergisce: sağol canım, beğendiğine sevindim.
    *karamelim: çok teşekkürler.
    *Nihan: beğendiğinize memnun oldum.teşekkürler.
    *mrrr: çok teşekkür ederim.
    *naile: ben de değiştirmeyi düşünmüyorum

    YanıtlayınSil
  14. Bebeeem Marilyn Monroe tarzı etekler fora hali süperdi, hatta gelir gelmez demiştim sana rüya gibi olmuştun. Muck

    YanıtlayınSil
  15. Laçincim çok tatlı olduğunu ben de söylemeden geçemicem. O ayakkabılar etek filan ne çok yakışmış öyle. Çok güzel çok şirin görünüyorsun :)

    YanıtlayınSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim.

Blogumda durmasını istemediğim eleştiriyi aşan yorumları onaylamıyorum.

lacheenorg@gmail.com adresinden bana ulaşabilirsiniz.